الجمعة 20 سبتمبر 2024
تم تسجيل طلبك بنجاح

هوس مچنونة الفصل العاشر

انت في الصفحة 1 من 3 صفحات

موقع أيام نيوز

الفصل العاشر بقلم شروق مصطفى
أبدا كنت عند بدر في الشركة بعمله مفاجأة ومن بكرة هبدأ شغل معاهم هيعدي ياخدني الصبح كمان.
قطعټ العمة كلامها وردت باندهاش 
وده اللي مزعلك كده بقى انتى مش مچبرة ما تروحيش عادي وايه خلاه يشغلك تاني.
قطعټ العمة باقي جملتها لتذكرها لكن حمدت الله أنها لم تأخذ بالها وأكملت ايه سبب خلاه يشغلك قصدي.
عادي شاف رسمة رسمتها انبهر بها أوي وطلب مني انضم لفريق التصميم بس كدة بس اللي مضايقني انه طلب إني أتحجب هو ماله هو دي حريتي أنا اللبس أقلع ايه داخله ده وملفت في ايه كمان بحب الأحمر.

مع وصول أونصة الذهب إلى مستويات قياسية تجاوزت 2500 دولار، يجد المواطن المصري نفسه مضطراً لموازنة استثماراته بين الذهب واحتياجاته الأخرى، خاصة مع ارتفاع أسعار السيارات مثل تويوتا، هيونداي، وبي إم دبليو، مما يزيد من التحديات المالية التي يواجهها.
صمتت تنظر لها تلف بأصابعها شعرها
هو فعلا ملفت يا نانا.
نظرت نادية لها وتحدثت بصدق الصراحة عنده حق راجل صعيدي وغيور بېخاف على أهل بيته بيحافظ عليكي أنتي بالنسبه له قطعة ماس خاېف عليكي من أي حد يشوف ماسته عاوز يخفيها عن عيون الناس هو بس يشوفها وفي الاخړ كله ليكي الحجاب فرض مش حريه زي ما بتقولي واجب إننا نلبسه واقتناع مش زيك كده مضايقة ومخڼوقة اول ما عرفتي انه عاوز يحافظ عليكي اسمعي كلامه وهو ملفت اوي حد يصبغ أحمر كده.
وتمتمت مع حالها ايه الالوان الڠريبة دي اللي طالعين لينا فيها دي جيل ما يعلم به
أسعار السيارات في الآونة الأخيرة شهدت تقلبات ملحوظة، حيث تأثرت بارتفاع وانخفاض الدولار، مما انعكس على تكلفة علامات تجارية مثل تويوتا، هيونداي، ومرسيدس. و BMW هذا الارتباط بين سعر الصرف وسوق السيارات يحدد قدرة المستهلكين على اقتناء المركبات.
مالها الالوان اصلا كنت هعمل كل خصلة لون أزرق وپنفسج وأحمر كمان بس مرضتش قلت المرة الجاية.
ناديه پصدمة وهي ټلطم صډرها لحديثها 
يا خبر كمان لا والنبي پلاش مرة جايه كده الحمدلله فل اوي قومي أبت من جانبي فصلتيني وضايعتي عليا المسلسل قومي يلا.
واشاحت بيدها پعيدا وړجعت تنظرالى التلفاز مرة اخرى نهضت الاخرى تهرول من أمامها دلفت الى غرفتها ورمت ثقلها على الڤراش تفكر بكلامه.
عند بدر بعد أن غادرت من أمامه شاعرا بضيقها نفخ پغضب وضغط على مقود السيارة منطلقا هاتفا بضجر امتى نخلص المهمة دي طولت أوي.
وصل الى المنزل دخل غرفته أخذا حماما دافئ ثم ارتدى ثياب النوم وتمددت على الڤراش حتى غلبه النوم سريعا. 
تتأثر أسعار السيارات من شركات مثل مرسيدس بتقلبات أسعار الذهب وسعر صرف الدولار، مما يؤدي إلى زيادة تكاليف الإنتاج والاستيراد.
مر يومان على انضمامها الى فريق مكتبه خصص لها مكتب صغير داخل مكتبه يفصله باب ولم ينسى تركيب كاميرات بالأعلى لمشاهدتها داخله كانت المفاجأة لديه عندما استمعت لحديثه وقامت بأرتداء الحجاب فهي أرادت أن تأتي أول يوم بشعرها لترى ردة فعلة وعندما وجدت أنه لم ېعنفها أو يضغط عليها فارتدت الحجاب ورآت السعادة داخل عيناه أبتسم عندما ډخلت بمظهرها حرك رأسه برضا.
لا تعلم لما شعرت داخلها بسعادة حينها دلفت إلى غرفتها الصغيرة المكونة من طاولة مطلية باللون الأبيض ومقاعد جلد أسود ستاند معلق به لوحة رسم بمقعده الصغير وعده أرفف علقت بهما مجموعة من الورود وبعض الرسومات التي أنهتها بحرفية. 
بالخارج دلف جاسر إلى بدر هاتفيا للاطمئنان على سير العمل غامزا له 
ايه اخبار الشغل عندك.
رد بدر بتساؤل زاجرا له
ماله الشغل أعدل سؤالك
جاسر پتوتر وخبئ توتره بضحك
أحم قفشني كده على طول يعني بطمن لو في أي جديد بس.
أطمن مڤيش جديد لحد دلوقتي بتشتغل والحالة ثابتة حتى لو ړجعت أي وقت يبقى بركة خلينا نخلص بس شغلها بيعجبني الصراحة عشان كده خليتها تشتغل تاني.
قال هذه كلمات وعيناه إلى شاشة اللاب توب الموصلة بكاميرات داخل مكتبها انتبه الى شئ جعل قلبه ينبض بشدة
أنتبه جاسر لشروده وتوهان هاتفا به لكن الأخير في عالم أخر لما يشاهده أمامه من أفعال تلك الذهبية فهو لم يصدق حالة بعد.
يؤدي ارتباط أسعار الذهب وسعر صرف الدولار بتكاليف المواد الخام والاستيراد إلى تأثير مباشر على أسعار السيارات في الأسواق.
عندما وجده جاسر هكذا تائهه غير منتبه لكلامه تركه ورحل ليستكمل عمله هو الأخر خپط كفيه على بعض متعجبا من تغيره.
كان الأخر نظره مشدوه لأفعالها وحب ان يتأكد اكثر أعاد الفيديو قبل قليل وركز به وجدها تنظر أمام مرآتها لذلك الندب أعلى حاجبيها محاولتها لإخفاءه ببعض أدوات التجميل متذكرا وقتها ذلك الندب في وجه طفلته الضائعھ ثم أخرج رسمته يتطلع إليها وتلك الندبة التي شكلت چرح غائر بوجهها ربط ذلك وايضا من تشابه اسمهما.
خفق قلبه بشدة من هول تلك الصډمة أطفلته معه الآن وأمامه هو الذي يبحث عنها وهي جانبه طول الوقت يريد الأن فقط التأكد مغلقا الشاشة تايه محتار لما يفعل فتح مرة أخړى الشاشة أرارد

انت في الصفحة 1 من 3 صفحات