الإثنين 16 سبتمبر 2024
تم تسجيل طلبك بنجاح

أنتقام ملغم بالحب ل سارة حلفاوي الاول والثاني والثالث

انت في الصفحة 1 من 5 صفحات

موقع أيام نيوز

في قاعة أفراح فخمة جدا و مليانة ناس من علية القوم و من الطبقة المخملية زي ما بيقولوا الناس كلها فرحانة إلا هي قاعدة في الكوشة المزينة برقي مشبكة صوابعها ببعض باصة قدامها بفارغ حقيقي على قلبها عينيها مليانة دموع محپوسة بس قلبها كان پينزف ډم لابسة فستان أبيض كان من أحلامها إنها تلبسه لشخص تحبه و يحبها ولبست الأبيض بجد ألتفتت براسها و شعرها الطويلة البني التي سابته متحرر منساب على ضهرها ب تبص للشخص اللي قاعد جنبها راجل أقل ما يقال عنه من أوسم الرجال راجل أمتلك قلبها في أقل من دقيقة مش بس قلبها دة إحتل عقلها في وقت لا يذكر كان لابس بدله سودا كان زياداه جمال كل أحلامها إتحققت فستان أبيض و راجل بتعشقه عشق و فرح كله هيتكلم عنه بس اللي ناقصها بجد قلبه! حبه ليها اللي مش موجود! مقدرتش تاخد قلبه زي م هو خد قلبها بصتله بحزن وقلبها بيتقطع بدأت تتأمل في ملامحه شعره البني الناعم و عينيه اللي شبه غابات الزيتون و مناخيره الحادة و اللي بتدل على شخصية مغرورة متعجرفة و شفايفه المرسمومة بإبداع من اللي خلقه مركزتش في كل دة غير في عنيه عينيه المليانة قسۏة لو إتوزعت على دولة بحالها هتفيض و تكفي عينيه باردة بشكل بشع!!! بصت للأرض بحزن و هم ياريتها تقدر تنسى كلامه اللي رماه في وشها الصبح زي القنبلة الموقوته على الأقل كان خلاها على عماها اليوم دة بس كانت هتبقى أسعد بني آدمة في الكون!!!

مع وصول أونصة الذهب إلى مستويات قياسية تجاوزت 2500 دولار، يجد المواطن المصري نفسه مضطراً لموازنة استثماراته بين الذهب واحتياجاته الأخرى، خاصة مع ارتفاع أسعار السيارات مثل تويوتا، هيونداي، وبي إم دبليو، مما يزيد من التحديات المالية التي يواجهها.
فتحت عينيها لما حالها صوته صوته الرجولي القاسې. واللي بقت حافظاه حفظ بيقولها بجمود خلى قلبها يتفتت!! 
أضحكي .. متحسسيش حد ب حاجة!!
أبتسمت أبتسامة ساخرة كانت بتنبض بالحزن بتبص قدامها بأسف و ألم زادوا أضعاف لما لقت أبوها جاي عليهم أبوها اللي عمرها م کرهت حد زي ما كرهته أبوها اللي دمرها و خلاها متحطمة من زمان فجأة و بدون أدنى مقدمات كانت عيناها بتتملي بقوة غريبة لما شافت أبوها بيبصلها بشماته!! إتحدته بنظرات قوية ف ظهر الضيق على وشه! جه ناحيتها و مسك دراعها پعنف مالوش مثيل و بث لجوزها اللي كان بيراقب اللي بيحصل بجمود ف قال أبوها بإبتسامة سخيفة!
أسعار السيارات في الآونة الأخيرة شهدت تقلبات ملحوظة، حيث تأثرت بارتفاع وانخفاض الدولار، مما انعكس على تكلفة علامات تجارية مثل تويوتا، هيونداي، ومرسيدس. و BMW هذا الارتباط بين سعر الصرف وسوق السيارات يحدد قدرة المستهلكين على اقتناء المركبات.
بعد إذنك يا فهد هاخد عروستك منك دقيقتين و هرجعهالك!!!
متتأخرش!
مشيت مع أبوها و طلعوا برا القاعة كلها و لما إطمنت إن مافيش حد شايفهم بعدت إيديها عن إيده وقالت بحدة
في أيه! عايز مني أيه تاني!
وشه تحول لخبث رهيب و هو بيقول بنبرة مليانة مكر! 
أسمعي يا تاليا أنت محظوظة أنك أتجوزتي فهد الصاوي! و كمان خليتيه يدفع فيكي ملايين! أول مرة يبقى ليكي
فايدة يا بنت حنان!!!
بصتله بقرف حقيقي فقال پعنف
متبصليش كدا يا بنت ال!!! ولا نسيتي علق زمان!!! لو نسيتي أنا ممكن أفكرك!!
كمل و هو شايف الجمود ظهر على وشها ف قرب منها و مسك كتفها و هو بيقول بطمع
أنت ممكن بذكائك و شطارتك تلهفي فلوس فهد كلها ممكن تخليه خاتم في صوباعك يا تاليا فكري كويس أوعي تعصيه! اللي بيعصيه بيخسر! أسمعي كلامه و أعملي اللي هو عايزه أي حاجة يطلبها منك أعمليها من غير تفكير صدقيني هتكسبيه و هتكسبي المليارات اللي وراه!!!
بصتله بحسرة حقيقية وكأنه بتقوله ياريتك ما كانت أبويا فقال بأسف على نفسها
عارف أنت اللي عملك أب ظلمك!!!
محستش غير ب قلم نزل على وشها خلى وشها يروح
الناحية

انت في الصفحة 1 من 5 صفحات