الجمعة 20 سبتمبر 2024
تم تسجيل طلبك بنجاح

المتورطة بقلم شروق مصطفى البارت الأول

انت في الصفحة 1 من 3 صفحات

موقع أيام نيوز

المتورطة بقلم شروق مصطفى البارت الأول
أنا متورطة في عملية تجارة أعضاء من ماڤيا أجنبية وأتخطفت في مكان معرفش فيه حد ومش عارفة أهرب منهم ويوم ما هربت أنضربت برصاصة من اللي بيحميني...
م وسابوها وجروا ورايا يلحقوني عشان شوفتهم كانوا ثلاثة بيجروا ورايا اخد الشارع كله جري كنت لسه طالعة من باب الكلية أنا واحدة صاحبتي واخد الطريق دا اختصارا اغلب الناس پتخاف تمشي منه معروف أن الشباب وبنات مش مظبوطين بيشربوا الزفت المخډرات وبنات أهلها مش عارفين هما بيعملوا ايه ولا بيسألوهم. 
بس انا دخلت الشارع وكان لسه في عز النهار رغم صحبتي حذرتني وكانت خاېفة وانا أطمنها 

مع وصول أونصة الذهب إلى مستويات قياسية تجاوزت 2500 دولار، يجد المواطن المصري نفسه مضطراً لموازنة استثماراته بين الذهب واحتياجاته الأخرى، خاصة مع ارتفاع أسعار السيارات مثل تويوتا، هيونداي، وبي إم دبليو، مما يزيد من التحديات المالية التي يواجهها.
احنا الصبح ومفيش حاجة.
مخلصتش الكلمة شوفنا عربية واقفة على جنب بتتهز بطريقة غريبة ماتورها شغال وفيه أصوات مكتومة كأنها أستغاثة! صحبتي وقفتني تمنعني ع ال كنت هعملة قولتلها يا ننقذ البنت يا تمشي انتي 
لأن حسيت بحد محتاجني اساعده وفي الأخر قولتلها أمشي انتي جيبي حد يوقف معانا لحد ما اللهيهم عنها هي مشت وأنا قربت واحدة واحدة وقفت ورا عامود أشوف ايه بيحصل جوه كان بيني وبين العربية خمس خطوات بس لاقيت ذئاب بتنهش في البنت لأ بواقي بنت وكاتمين صوتها وهي بتزوم ياعيني عملت حركة غبية قولت انقذها او اللحق اللي فاضل منها لاقيت حجرة تحتي اخدها ورميتها على زجاج العربية أنتبهوا لي وسابوها و
أسعار السيارات في الآونة الأخيرة شهدت تقلبات ملحوظة، حيث تأثرت بارتفاع وانخفاض الدولار، مما انعكس على تكلفة علامات تجارية مثل تويوتا، هيونداي، ومرسيدس. و BMW هذا الارتباط بين سعر الصرف وسوق السيارات يحدد قدرة المستهلكين على اقتناء المركبات.
اعرفكم بنفسي أنا سيلا لسه متخرجة من كلية أعلام خرجت انهاردة أنا وصديقتي رودينا بعد أخر امتحان لينا كنا هنحتفل سوا وأنا أختصرت الشارع للكافية لأن باقي صحابنا مستنينا فيه وكانوا بيستعجلونا.
سابوها وجروا ورايا وقفت أرتاح ولسه ببص ورايا أتفاجأت بمعركة دموية بين الثلاث ذئاب وشابين لاقيت صحبتي أخدتني فحضني تهديني لأن كنت مڼهارة لحد ما الشرطة جت ولمتهم والشابين وقفوا شوية يتكلموا مع الظابط ورجعوا يوقفوا معانا وطلعوا أخوات صحبتي اللي كانوا جاين لها من السفر يفرحوها بسبب التخرج وقف واحد منهم بكل ڠضب الدنيا على وشه لدرجه كان هيضربني لولا ايد اخته تقوله يا أبيه عاصم حرام سيبها هي كانت عايزة تلحقها مش شايف شكلها عامل ازاي خلينا نمشي من هنا.
تتأثر أسعار السيارات من شركات مثل مرسيدس بتقلبات أسعار الذهب وسعر صرف الدولار، مما يؤدي إلى زيادة تكاليف الإنتاج والاستيراد.
عاصم پغضب وصوت عالي أنتي مالك تعرضي نفسك للخطړ وتعرضي أختي كمان ليه أنتي متخيلة لو مجتش اللحظة دي كانوا عملوا ايه فيكو ايه انتي متخلفة.
حاولت أتكلم مقدرتش أغمى عليا صحيت لاقيت نفسي لوحدي واتفتح الباب ودخل نفس الشخص ومع واحد تاني اللي اسمه عاصم دا قرب مني أوي وقعد في طرف السرير خلاني باعد عنه والتاني بيلف حولينا وبدأ يتكلم بأسلوب معجبنيش 
باين عليكي أنك تعرفيهم ولما ماتفقتوش على السعر هربتي منهم هما أعترفوا

انت في الصفحة 1 من 3 صفحات